• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = ���������� �������� ����������
تعداد مقالات: 5

تاثیر کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان در پاندمی کرونا

مجتبی رضایی راد؛ علی شیردل

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1401

10.30486/jsre.2022.1940207.1984

  • مشاهده مقاله
مقایسة انگیزه پیشرفت، اعتمادبه‌نفس، احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس دولتی، نمونه‌دولتی، هوشمند و تیزهوشان

مجتبی رضایی راد؛ سیده لیلا ساداتی مطلق

دوره 14، شماره 55، اسفند 1396، صفحه 67-74

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 624.22 K
تأثیرآموزش از طریق تلفن همراه بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس زبان عربی

مجتبی رضایی راد؛ ابراهیم فلاح

دوره 11، شماره 43، دی 1393، صفحه 1-13

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.76 MB
بررسی میزان آمادگی اساتید دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از آموزش الکترونیکی

مجتبی رضایی راد

دوره 9، شماره 35، دی 1391، صفحه 110-116

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 944.1 K
شناسایی عوامل موفقیت در اجرای برنامه آموزش الکترونیکی در آموزش عالی

مجتبی رضایی راد

دوره 9، شماره 33، شهریور 1391، صفحه 106-115

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.19 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب