• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = ���������� ���������� ��������
تعداد مقالات: 4

عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سکینه محبی امین؛ حسین جعفری ثانی؛ محمود سعیدی رضوانی؛ امیر امین یزدی

دوره 11، شماره 41، تیر 1393، صفحه 74-87

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.96 MB
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی

حسین کارشکی؛ حسین جعفری ثانی؛ فاطمه ارفع بلوچی

دوره 10، شماره 38، مهر 1392، صفحه 103-115

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.53 MB
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی

حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر؛ حسن اسلامیان

دوره 10، شماره 37، تیر 1392، صفحه 108-121

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 935.4 K
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی

علی اکبر عجم؛ حسین جعفری ثانی؛ بهروز مهرام؛ محمد رضا آهنچیان

دوره 9، شماره 34، مهر 1391، صفحه 1-17

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 817.2 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب