• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = �������������� ������ ������
تعداد مقالات: 5

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن

مرضیه معتمدی محمدآبادی؛ الهام عظیمی؛ رضاعلی نوروزی

دوره 16، شماره 63، دی 1398، صفحه 93-107

10.30486/jsre.2019.551454.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 757.42 K
بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه

رضا علی نوروزی؛ طیبه جنت فریدونی؛ مریم مشاکلایه

دوره 11، شماره 42، مهر 1393، صفحه 110-121

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.46 MB
میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان

رضاعلی نوروزی؛ سمیه صیادی شهرکی؛ محمدرضا مرادی

دوره 10، شماره 37، تیر 1392، صفحه 135-153

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.18 MB
یادگیری مشارکتی، وابستگی مثبت و تعاملات تقویت کننده

حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ رضاعلی نوروزی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1383، صفحه 87-102

  • مشاهده مقاله
تحلیلی بر چشم انداز تفکر در برنامه ریزی آموزشی

سیدابراهیم جعفری؛ رضاعلی نوروزی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1383، صفحه 111-125

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب