• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = صدف ایمانی
تعداد مقالات: 4

تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)

سعید ویسی کهره؛ صدف ایمانی؛ رسول کردنوقابی؛ مهران فرهادی؛ طیبه جوادی ممتاز

دوره 14، شماره 53، شهریور 1396، صفحه 100-108

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 550.83 K
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش‌آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391

سعید ویسی کهره؛ صدف ایمانی؛ رسول کردنوقابی؛ مسلم ویسی پور؛ هادی طهماسیان؛ عباس ربیعی مصباح

دوره 12، شماره 46، مهر 1394، صفحه 47-54

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.42 MB
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

صدف ایمانی؛ ابوالقاسم یعقوبی

دوره 12، شماره 45، خرداد 1394، صفحه 29-41

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.54 MB
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان

سعید ویسی؛ صدف ایمانی؛ رسول کرد نوقابی؛ مهران فرهادی؛ بهروز بهروز

دوره 11، شماره 43، دی 1393، صفحه 14-23

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.49 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب