• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = �������� �������� ������
تعداد مقالات: 5

بررسی مشارکت علمی و بین‌المللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامه‌ریزی درسی در تولید علم جهانی

محمد حسین زارعی؛ احمد رضا نصر

دوره 14، شماره 53، شهریور 1396، صفحه 42-46

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 453.38 K
چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر

صدیقه کریمی؛ احمدرضا نصر؛ مصطفی شریف

دوره 13، شماره 50، مهر 1395، صفحه 14-26

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.58 MB
بررسی علل افزایش ورود زنان به دوره‌های کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامه‌های درسی دوره‌ها

آسیه خیراللهی؛ احمدرضا نصر؛ محمدرضا نیلی

دوره 12، شماره 45، خرداد 1394، صفحه 79-92

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.21 MB
«شما باید بدانید» چالش‌های تدریس در دانشگاه چیست؟!

سمیه شاه طالبی؛ فروغ تصدیقی؛ احمدرضا نصر

دوره 12، شماره 44، فروردین 1394، صفحه 15-25

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.24 MB
بررسی مؤلفه‌های ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

افسانه کلباسی؛ احمدرضا نصر؛ پوران خروشی؛ زینب السادات اطهری

دوره 12، شماره 44، فروردین 1394، صفحه 135-145

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.18 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب