• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = ابراهیم ریحانی
تعداد مقالات: 3

بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول

مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی

دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 124-141

10.30486/jsre.2021.1875155.1435

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.16 MB
اصلاح برخی بدفهمی‌های دانشی و باوری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب‌های حل مسئله شونفلد و گانیه

سپیده نوروزی؛ محمود مهرمحمدی؛ ابراهیم ریحانی؛ هاشم فردانش؛ محسن ایمانی نائینی

دوره 14، شماره 53، شهریور 1396، صفحه 17-26

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 500.27 K
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسه‌ای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایه‌ی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا

مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی؛ غلامعلی احمدی

دوره 12، شماره 46، مهر 1394، صفحه 55-74

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 2.72 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب