• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = نجمه احمدآبادی آرانی
تعداد مقالات: 5

ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی

نجمه احمدابادی ارانی؛ حسن نجفی؛ حمید احمدی هدایت

دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 52-72

10.30486/jsre.2020.584378.1332

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 979.32 K
تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو

نجمه احمدآبادی آرانی؛ حمید احمدی هدایت؛ محسن فرمهینی فراهانی

دوره 16، شماره 61، تیر 1398، صفحه 127-145

10.30486/jsre.2019.665150

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 726.85 K
دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ علی عبداله یار

دوره 16، شماره 60، فروردین 1398، صفحه 1-19

10.30486/jsre.2019.546258

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 705.93 K
تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسه‌ای آرای کانت و ملا احمد نراقی

مهدی سبحانی نژاد؛ نجمه احمدابادی ارانی؛ طاهره جلالوند؛ آزاد محمدی

دوره 15، شماره 56، اردیبهشت 1397، صفحه 30-48

10.30486/jsre.2018.539723

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 701.03 K
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفه‌های ناهمسوی برنامه درسی پنهان به ‌منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی

مهدی سبحانی نژاد؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ آزاد محمدی؛ صمد محمدی

دوره 12، شماره 47، اسفند 1394، صفحه 104-116

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1008.6 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب