• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = ������������ ����������
تعداد مقالات: 5

میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن

شهریار حیدری؛ فائزه ناطقی؛ یحیی معروفی

دوره 18، شماره 69، شهریور 1400، صفحه 170-185

10.30486/jsre.2021.551402.0

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 888.63 K
تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر

نسرین نصرتی؛ مصطفی قادری؛ فائزه ناطقی

دوره 16، شماره 62، مهر 1398، صفحه 1-19

10.30486/jsre.2019.668023

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 856.39 K
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربه‌شده درس روش‌ها و فنون تدریس

فائزه ناطقی؛ یحیی معروفی؛ شهریار حیدری

دوره 14، شماره 55، اسفند 1396، صفحه 39-51

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 641.6 K
مهارت‌های شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

محمود بداقیان؛ فائزه ناطقی

دوره 13، شماره 49، تیر 1395، صفحه 1-12

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.4 MB
طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران

فائزه ناطقی؛ علیرضا یوسفی؛ محمدحسین یارمحمدیان

دوره 5، شماره 20، دی 1387، صفحه 21-48

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب