• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
نویسنده = ������������ ��������
تعداد مقالات: 4

واکاوی شایستگی‌های معلمان عشایر کوچنده: مطالعه پدیدارشناسانه

یعقوب رحیمی پردنجانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ جعفر جهانی؛ مهدی محمدی

دوره 17، شماره 66، آذر 1399، صفحه 39-61

10.30486/jsre.2020.1901137.1655

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 827.46 K
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران

حمیده خلقی فرد؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ محمد علی داورپناه

دوره 17، شماره 65، شهریور 1399، صفحه 61-73

10.30486/jsre.2020.585196.1340

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 823.69 K
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی

کمال محمدزاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ محمد هادی صادقی؛ مهدی محمدی؛ محمد حسن کریمی

دوره 16، شماره 63، دی 1398، صفحه 35-48

10.30486/jsre.2019.551170.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 955.95 K
ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز

مهدی محمدی؛ لیلا ملتجی

دوره 14، شماره 52، خرداد 1396، صفحه 111-129

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 939.41 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب