• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
کلیدواژه‌ها = ارزیابی
تعداد مقالات: 6

آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی

اسماعیل صفری؛ محسن نظرزاده زارع

دوره 11، شماره 43، دی 1393، صفحه 84-94

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.09 MB
بازخوردهای معلمان مجری الگوی ارزشیابی توصیفی(کیفی)

علی انتهائی آرانی؛ محمد حسنی؛ عباس شکاری

دوره 11، شماره 43، دی 1393، صفحه 119-131

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.44 MB
ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان

حیدر قادری؛ عباس شکاری

دوره 11، شماره 41، تیر 1393، صفحه 147-162

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.5 MB
تأثیر نظارت و راهنمایی تعلیماتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی

امیرحسین اورکی؛ غلامرضا احمدی؛ احمد علی فروغی ابری

دوره 7، شماره 27، مهر 1389، صفحه 137-152

  • مشاهده مقاله
بررسی و مقایسۀ کارآیی درونی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و واحد نجف‌آباد طی سالهای تحصیلی 88ـ83

محمد تقی محمودی؛ مریم طاهری

دوره 7، شماره 27، مهر 1389، صفحه 177-198

  • مشاهده مقاله
ارزیابی مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان

منصوره مقتدری؛ سید هاشم گلستانی

دوره 3، شماره 12، دی 1385، صفحه 87-99

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب