دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
دوره و شماره: مقالات آماده انتشار / پذیرفته شده
تعداد مقالات: 8
تبیین الگوی برنامه درسی چند فرهنگی درس علوم اجتماعی دوره اول متوسطه با تاکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آذر 1400
سلامت روان دانش آموزان ابتدایی در پاندومی کرونا : نقش کلیدی سواد سلامت
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1400
شناسایی اصول حاکم بر برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریه کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1400
شناسایی روشها و مولفه ها ی تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیسته معلمان در راستای کشف استعداد علوم تجربی دانش آموزان ابتدایی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1401
طراحی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1401
واکاوی تجارب معلمان از برنامه درسی اجرا شده مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1401
تاثیر کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان در پاندمی کرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1401