• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی

نویسندگان

  • نرگس کشتی آرای
  • علیرضا یوسفی
  • شهرام شهبازی
پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 6، شماره 24 - شماره پیاپی 24
دی 1388
صفحه 43-60
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 139

APA

کشتی آرای, نرگس, یوسفی, علیرضا, شهبازی, شهرام. (1388). میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 6(24), 43-60.

MLA

نرگس کشتی آرای; علیرضا یوسفی; شهرام شهبازی. "میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 6, 24, 1388, 43-60.

HARVARD

کشتی آرای, نرگس, یوسفی, علیرضا, شهبازی, شهرام. (1388). 'میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 6(24), pp. 43-60.

VANCOUVER

کشتی آرای, نرگس, یوسفی, علیرضا, شهبازی, شهرام. میزان مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در نحوه جست و جو، دستیابی و ذخیره اطلاعات از منابع الکترونیکی. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1388; 6(24): 43-60.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب