• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • احمدعلی فروغی ابری
  • زهراالسادات کاوه پور ابرقوئی

-

عنوان مقاله [English]

a

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -

-

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 1، شماره 1 - شماره پیاپی 1
خرداد 1383
صفحه 57-66
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 7

APA

فروغی ابری, احمدعلی, کاوه پور ابرقوئی, زهراالسادات. (1383). بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(1), 57-66.

MLA

احمدعلی فروغی ابری; زهراالسادات کاوه پور ابرقوئی. "بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1, 1, 1383, 57-66.

HARVARD

فروغی ابری, احمدعلی, کاوه پور ابرقوئی, زهراالسادات. (1383). 'بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(1), pp. 57-66.

VANCOUVER

فروغی ابری, احمدعلی, کاوه پور ابرقوئی, زهراالسادات. بررسی تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم راهنمایی در درس علوم تجربی در ناحیه دو شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1383; 1(1): 57-66.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب