• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • زهره سعادتمند
  • رضا زارعی

-

عنوان مقاله [English]

a

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -

-

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 1، شماره 2 - شماره پیاپی 2
شهریور 1383
صفحه 77-86
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 3

APA

سعادتمند, زهره, زارعی, رضا. (1383). بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(2), 77-86.

MLA

زهره سعادتمند; رضا زارعی. "بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1, 2, 1383, 77-86.

HARVARD

سعادتمند, زهره, زارعی, رضا. (1383). 'بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(2), pp. 77-86.

VANCOUVER

سعادتمند, زهره, زارعی, رضا. بررسی دیدگاه های دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره اهمیت و فایده دورس ارائه شده به آنان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1383; 1(2): 77-86.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب