• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • مرجان لطفی خواجویی
  • احمدرضا لطفی

-

عنوان مقاله [English]

a

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -

-

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 1، شماره 4 - شماره پیاپی 4
اسفند 1383
صفحه 27-40
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 6

APA

لطفی خواجویی, مرجان, لطفی, احمدرضا. (1383). تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(4), 27-40.

MLA

مرجان لطفی خواجویی; احمدرضا لطفی. "تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1, 4, 1383, 27-40.

HARVARD

لطفی خواجویی, مرجان, لطفی, احمدرضا. (1383). 'تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1(4), pp. 27-40.

VANCOUVER

لطفی خواجویی, مرجان, لطفی, احمدرضا. تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1383; 1(4): 27-40.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب