• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • صفورا یزدچی
  • حمید رضا عریضی

-

عنوان مقاله [English]

a

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -

-

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 5 - شماره پیاپی 5
خرداد 1384
صفحه 83-98
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 6

APA

یزدچی, صفورا, عریضی, حمید رضا. (1384). تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2(5), 83-98.

MLA

صفورا یزدچی; حمید رضا عریضی. "تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2, 5, 1384, 83-98.

HARVARD

یزدچی, صفورا, عریضی, حمید رضا. (1384). 'تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2(5), pp. 83-98.

VANCOUVER

یزدچی, صفورا, عریضی, حمید رضا. تاثیر بیان مسئله بر استفاده ی دانش آموزان از راهبردهای کاهشی و جدا کننده در حل معادلات درجه اول یک مجهولی و تعامل آن با حالت های مساله. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1384; 2(5): 83-98.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب