• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • حسن شعبانی
  • حمیدرضا مقامی

-

عنوان مقاله [English]

-

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -

-

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 7 - شماره پیاپی 7
آذر 1384
صفحه 1-18
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 1

APA

شعبانی, حسن, مقامی, حمیدرضا. (1384). تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2(7), 1-18.

MLA

حسن شعبانی; حمیدرضا مقامی. "تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2, 7, 1384, 1-18.

HARVARD

شعبانی, حسن, مقامی, حمیدرضا. (1384). 'تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 2(7), pp. 1-18.

VANCOUVER

شعبانی, حسن, مقامی, حمیدرضا. تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1384; 2(7): 1-18.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب