• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • غلامحسین عبادی
  • ناصر قایمی

عنوان مقاله [English]

-

نویسندگان [English]

  • - -
  • - -
پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 3، شماره 9 - شماره پیاپی 9
خرداد 1385
صفحه 1-26
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 4

APA

عبادی, غلامحسین, قایمی, ناصر. (1385). ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3(9), 1-26.

MLA

غلامحسین عبادی; ناصر قایمی. "ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3, 9, 1385, 1-26.

HARVARD

عبادی, غلامحسین, قایمی, ناصر. (1385). 'ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3(9), pp. 1-26.

VANCOUVER

عبادی, غلامحسین, قایمی, ناصر. ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1385; 3(9): 1-26.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب