• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

  • منیره خواجه

عنوان مقاله [English]

-

نویسنده [English]

  • - -
پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 3، شماره 9 - شماره پیاپی 9
خرداد 1385
صفحه 87-98
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 4

APA

خواجه, منیره. (1385). شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3(9), 87-98.

MLA

منیره خواجه. "شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82". پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3, 9, 1385, 87-98.

HARVARD

خواجه, منیره. (1385). 'شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82', پژوهش در برنامه ریزی درسی, 3(9), pp. 87-98.

VANCOUVER

خواجه, منیره. شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 1385; 3(9): 87-98.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب