ا

  • ابراهیمی، سارا مرور نظام‌مند مطالعات کلاس‌های چندپایه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 101-131]

  • احمدی، غلامعلی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 197-216]

  • احمدابادی ارانی، نجمه ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 52-72]

  • احمدی هدایت، حمید ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 52-72]

  • ادیبان، محمد شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 165-180]

  • ادیب منش، مرزبان تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 60-75]

  • ایزدی، مهدی بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 124-141]

  • اسدپور، سعید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 197-216]

  • اسماعیلی شاد، بهرنگ طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 18-28]

  • اصابت طبری، ابراهیم صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 45-60]

  • افراسیابی، رویا طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 18-28]

  • افکاری، فرشته اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 178-189]

  • الهی، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 50-77]

  • الهی باغان، محجوبه جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 1-17]

  • امامی، سید پیمان مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 217-228]

  • امام جمعه، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 197-216]

  • ایمانی نائینی، محسن طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 61-78]

  • امیدیان، مرتضی فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 94-112]

  • امیری، آمنه بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 189-209]

  • انتهائی ارانی، علی تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 78-93]

ب

  • بادله، علیرضا تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 163-177]

  • بیانی، علی اصغر تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 132-146]

  • براتعلی، مریم بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 135-152]

  • برزگر، بهرام تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 210-226]

  • بلالی، سوسن طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 18-28]

پ

  • پیغامی، عادل طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 61-78]

  • پوشنه، کامبیز طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 32-51]

ت

  • ترکزاده، محسن تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 210-226]

  • تقی نژاد، پروانه طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 79-100]

  • توماج، عبدالجلال تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 163-177]

ج

  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 1-17]

  • جدا، نرگس تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 1-25]

  • جعفری، علیرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 103-123]

  • جعفری ثانی، حسین جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 1-17]

  • جمشیدی، هادی استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 73-85]

  • جهانی، جعفر واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 16-31]

  • جهانی، جعفر طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 113-134]

  • جهاندیده، جواد مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 190-202]

  • جوادی پور، محمد شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 35-59]

ح

  • حاتمی، جواد طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 61-78]

  • حیدری، شهریار میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 170-185]

  • حسنی، محمد تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 78-93]

  • حسین پور، سهیلا تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 200-213]

  • حسینی خواه، علی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 1-25]

  • حق خواه، ساره بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 189-209]

  • حلاج دهقانی، عادل طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 32-51]

خ

  • خادمی، سولماز طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • خاکباز، عظیمه سادات بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 113-134]

  • خدارحمی، مریم مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 26-44]

  • خسروی، علی اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 32-51]

  • خسروی، محبوبه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 29-49]

  • خسروی، محبوبه مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 26-44]

د

  • داشته، امیر حسین طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 152-172]

  • داودی، آذر بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 189-209]

  • دیبایی صابر، محسن تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 135-151]

  • دمساز، کیومرث صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 45-60]

  • دهقانی، مرضیه شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 35-59]

  • دهقانی، مرضیه بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 147-164]

ذ

  • ذوالقدری، پروین طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 50-77]

ر

  • ریحانی، ابراهیم بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 124-141]

  • رحیمی پردنجانی، یعقوب نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 181-196]

  • رضائی، محبوبه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 29-49]

  • رضوی، سیدعباس فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 94-112]

  • روحی، مهدیه تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 186-199]

ز

  • زارعی، علی بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 147-164]

  • زارعی سفید دری، کبری تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 200-213]

  • زینلی پور، حسین ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 86-102]

س

  • ساجدی راد، هادی طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 113-134]

  • سبحانی نژاد، مهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 1-15]

  • سبحانی نژاد، مهدی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 1-25]

  • سجادی، سیدمهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 1-15]

  • سعدی پور، اسماعیل مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 190-202]

  • سیف نراقی، مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 173-188]

  • سیف نراقی، مریم طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 79-100]

  • سلیمان پور عمران، محبوبه طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 18-28]

  • سماوی، عبدالوهاب ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 86-102]

  • سمیعی زفر قندی، مرتضی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 153-169]

  • سمیعی زفر قندی، مرتضی طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 152-172]

  • سهرابی، امید ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 86-102]

ش

  • شاهسونی، سعیده بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 135-152]

  • شفیعی سروستانی، مریم واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 16-31]

  • شفیعی سروستانی، مریم طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 113-134]

  • شکیبایی، زهره شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 165-180]

  • شکراللهی، رقیه شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 35-59]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 61-78]

  • صالحی، کیوان شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 35-59]

  • صائمی، حسن تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 132-146]

  • صیحانی، محدثه ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 93-112]

  • صیدی، مریم طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • صفری، حسین ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 93-112]

  • صلواتیان، سیده مامک ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 93-112]

ط

  • طاهری، فروزان طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • طهماسب زاده شیخلار، داود تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 135-151]

ع

  • عباس پور، عباس طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 29-49]

  • عباسپور اصفهانی، نفیسه طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 61-78]

  • عبداله یار، علی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 1-15]

  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 197-216]

  • علیپور، وحیده تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 200-213]

  • علیزاده، معصومه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 153-169]

  • علی عسگری، مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 50-77]

  • عمرانی، پروانه اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 178-189]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 32-51]

  • فرمهینی فراهانی، محسن طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 1-15]

  • فرهادی راد، حمید فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 94-112]

  • فقیهی، علیرضا استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 73-85]

  • فکوری حاجیار، حسین تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 132-146]

ق

  • قادری، مصطفی اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 178-189]

  • قادری، مصطفی مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 26-44]

  • قبادیان، مسلم تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 163-177]

  • قرنجیک، آزیتا تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 132-146]

  • قلتاش، عباس تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 78-93]

  • قمرانی، امیر مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 217-228]

ک

  • کاظم پور، اسماعیل شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 165-180]

  • کیان، مرجان طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 50-77]

  • کیان، مرجان تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 76-92]

  • کیان، مرجان تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 1-25]

  • کریمی آذری، امیررضا ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 93-112]

  • کشتی آرای، نرگس بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 135-152]

  • کشتی آرای، نرگس سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 1-20]

گ

  • گرامی پور، مسعود تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 76-92]

  • گراوند، یاسر فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 94-112]

  • گلزار مقدم، ژابیز تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 76-92]

م

  • ماهینی، فاخته تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 210-226]

  • محمدی، مهدی واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 16-31]

  • محمدی، مهدی طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • محمدی، مهدی طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 113-134]

  • محمدی، نشمین بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 113-134]

  • محمودی، فیروز تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 186-199]

  • میرغفاری، فاطمه طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • معروفی، یحیی میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 170-185]

  • مکتبی، غلامحسین فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 94-112]

  • ملکی، حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 29-49]

  • منشئی، غلامرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 103-123]

  • منشئی، غلامرضا مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 217-228]

  • مهدوی نسب، یوسف تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 76-92]

  • مهرجو، مهشید مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 142-162]

  • مهرمحمدی، محمود مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 26-44]

ن

  • نادی، محمد علی تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 103-123]

  • نادری، عزت اله طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 173-188]

  • نادری، عزت اله طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 79-100]

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 21-34]

  • ناطقی، فائزه میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 170-185]

  • نجفی، حسن ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 52-72]

  • نخعی، نوذر مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 142-162]

  • نصیری، محمدحسن واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 16-31]

  • نعمتی، مرضیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 153-169]

  • نوری، علی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 35-59]

  • نوریان، محمد مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 142-162]

  • نوریان، محمد طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 152-172]

  • نوربان، محمد صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان [دوره 18، شماره 71، 1400، صفحه 45-60]

  • نوروزی، داریوش مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 142-162]

و

  • واصفیان، فرزانه تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [دوره 18، شماره 69، 1400، صفحه 78-93]

  • وسیلی، آرزو سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 1-20]

ه

  • همتی، علیرضا ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 86-102]

ی

  • یوسفی، علیرضا سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 1-20]

  • یوسف زاده، محمد رضا استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 68، 1400، صفحه 73-85]

  • یوسفی واقف، بهناز طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [دوره 18، شماره 70، 1400، صفحه 173-188]