آ

  • آزادمرد، شهنام اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 40-52]

ا

  • ابراهیمی، سارا پیش‌بینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 156-165]

  • ادیب، یوسف تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 99-109]

  • ادیب، یوسف بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 38-58]

  • ارفع، فاطمه تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 30-43]

  • اسدالهی، فاطمه تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی ) [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 79-88]

  • اعجم، علی اکبر داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 106-118]

  • اکبری بورنگ، محمد بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 180-190]

  • اکبری نودهی، امین نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 67-74]

  • الهی، نسرین بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه‌ای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 61-69]

  • انصاریان، فهیمه بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (p4c) در فعالیت‌های پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش‌آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 144-158]

ب

  • بیات، زهرا بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینه‌ای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 124-137]

  • باقرپور، سمیه بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 184-192]

  • بداقیان، محمود مهارت‌های شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 1-12]

  • بدیعی، الهه تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 13-22]

  • بذرافشان، مریم اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان بر اساس الگوی جورچین [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 113-125]

  • براتعلی، مریم بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 1-13]

  • بلوطی، علیرضا اثربخشی آموزش‌های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 36-47]

پ

  • پیری، موسی تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 99-109]

  • پناهی توانا، صادق جایگاه مؤلفه‌های هویت فرهنگی در کتاب‌های ادبیات فارسی (تحلیل محتوا) [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 89-101]

  • پورکریمی، جواد تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 107-117]

ج

  • جباریان گرو، مرتضی اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 138-151]

  • جعفری هرندی، رضا بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 119-133]

  • جمالی تازه کند، محمد فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 1-20]

  • جوکار، ناصر نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 130-143]

ح

  • حاجی زاد، محمد مقایسه مهارت‌های اینترنتی و مهارت‌های حرفه‌ای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 193-204]

  • حدادنیا، سیروس نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 130-143]

  • حیدرپور، معصومه رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 53-63]

  • حسینی، سید مهدی بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 180-190]

  • حسینی، میرقاسم میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 56-69]

خ

  • خالوندی، فاطمه اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان بر اساس الگوی جورچین [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 113-125]

  • خباره، کبری تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 107-117]

  • خسروی، معصومه اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 138-151]

  • خلیلی، حسن راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 159-175]

د

  • داداش زاده، مجید بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 126-135]

  • داداش زاده، وحید بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 126-135]

  • درخشان، مختار راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 159-175]

ذ

  • ذهبیون، شهلا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 136-147]

ر

  • راستی بزرگی، مهدی ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 64-78]

  • رجایی، افسانه تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 118-129]

  • رحمانی، جهانبخش مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 145-155]

  • رحمان پور، محمد میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 56-69]

  • رحیم دشتی، زینب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 130-143]

  • رضایی کلانتری، مرضیه نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 67-74]

  • ریگی، عاطفه مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 27-39]

  • رمرودی، مسعود بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 180-190]

  • رنجدوست، شهرام رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطه‌ای سلامت عمومی در بین دانش‌آموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 102-112]

  • رهنما، اکبر بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 70-81]

ز

  • زمانی، عشرت بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 84-98]

  • زنگویی، اسدالله بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 180-190]

س

  • سیادتیان، سیدحسین فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384) [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 166-179]

  • سبحانی نژاد، مهدی اعتبار سنجی روش‌های سنجش سطح خوانایی کتاب‌های درسی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 44-55]

  • سبحانی نژاد، مهدی بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 70-81]

  • سعادتمند، زهره راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 159-175]

  • سلطانی، اصغر اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت به علم در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 70-83]

  • سلیمی، جمال مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 27-39]

  • سلیمان پور عمران، محبوبه بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 14-29]

  • سماواتیان، حسین نقش ویژگی‌های بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 110-123]

ش

  • شاه سنی، شهرزاد تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 23-35]

  • شاه طالبی، سمیه شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 21-37]

  • شبیری، محمد اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 191-200]

  • شیخ الاسلام، راضیه نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 130-143]

  • شریف، مصطفی چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 14-26]

  • شریفیان، فریدون شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 21-37]

  • شریفی قورتانی، مجید مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر، سبک‌های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 48-60]

  • شفیع پور مطلق، فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 134-144]

  • شفیع پور مطلق، فرهاد ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 64-78]

  • شهسواری، جواد بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 184-192]

ص

  • صابری، رضا ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 75-86]

  • صالحی، اکبر ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 1-13]

  • صالحی عمران، ابراهیم بررسی نقش یادگیری های غیر رسمی در پرورش شایستگی های کلیدی در محیط های آموزش عالی وشغلی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 87-106]

  • صبوری، مسیح بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 1-13]

  • صحابت انور، سعید اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 191-200]

  • صفرزاده، سحر رابطه تفکر انتقادی و فراشناخت با سبک های یادگیری و موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 59-66]

ط

  • طالبی، هوشنگ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 40-52]

ع

  • عابدی، حیدر علی بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه‌ای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 61-69]

  • عارفی، محبوبه فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 1-20]

  • عامری، شهربانو بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 70-81]

  • عباسی، عفت ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 1-13]

  • عبداللهی، حسین ارزیابی سازوکارهای تجربه‌شده برقراری ارتباط بین آموزش فنی و حرفه‌ای رسمی و بازار کار در ایران [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 152-167]

  • عرفانی، نصراله اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 191-200]

  • عظیمی، محمد تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 99-109]

  • علوی لنگرودی، کاظم تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 118-129]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 38-58]

  • فتحی واجارگاه، کورش فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 1-20]

  • فخاری اشرفی، غلامعلی مقایسه مهارت‌های اینترنتی و مهارت‌های حرفه‌ای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 193-204]

  • فرامرزی، سالار اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 40-52]

  • فرج اللهی، مهران تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 13-22]

  • فرزانفر، جواد داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 106-118]

  • فرهادی امجد، فرهاد تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 107-117]

  • فقیهی، علی نقی بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 119-133]

ق

  • قادری، مصطفی مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 27-39]

  • قادری مقدم، محمد ابراهیم اعتبار سنجی روش‌های سنجش سطح خوانایی کتاب‌های درسی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 44-55]

  • قاسم پور، علی بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 84-98]

  • قاسمی زاد، علیرضا تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی ) [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 79-88]

  • قربان دردی نژاد، فرهاد بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینه‌ای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 124-137]

ک

  • کاظمی مهیاری، حمزه نقش ویژگی‌های بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 110-123]

  • کیانی، قربان تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 99-109]

  • کجباف، محمدباقر اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 40-52]

  • کرمی، مرتضی تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 30-43]

  • کریمی، صدیقه چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 14-26]

  • کریمی، محمدحسن تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 23-35]

  • کشاورزی، فهیمه تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 23-35]

  • کشتی آرای، نرگس بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 1-13]

  • کشتی آرای، نرگس بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 14-29]

  • کشتی آرای، نرگس دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 93-105]

  • کشتی آرای، نرگس تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 136-147]

گ

  • گلستانی، سید هاشم دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 93-105]

ل

  • لیاقت دار، محمدجواد شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 21-37]

م

  • ماهینی، فاخته دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 93-105]

  • محمدجانی، ابراهیم جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 82-92]

  • محمدیفر، محمد علی اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 138-151]

  • مزاری، ابراهیم تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 107-117]

  • مشایخی پور، مصطفی اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 191-200]

  • معروفی، یحیی جایگاه مؤلفه‌های هویت فرهنگی در کتاب‌های ادبیات فارسی (تحلیل محتوا) [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 89-101]

  • ملکی آوارسین، صادق مقایسه میزان مشارکت دبیران در مدیریت با توجه به سبک‌های تفکر آنان در مدارس متوسطه شهرستان نقده در سال تحصیلی 92-91 [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 168-183]

  • منصوری گرگر، رحیمه ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 1-13]

  • موسوی، ستاره بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 84-98]

  • مولا قلقاچی، سمیه بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 51، 1395، صفحه 38-58]

ن

  • نادی، محمدعلی مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر، سبک‌های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 48-60]

  • ناصری جهرمی، رضا تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 23-35]

  • ناطقی، فائزه مهارت‌های شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 1-12]

  • نجفی، حسن بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 119-133]

  • نصر، احمدرضا چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 14-26]

  • نصر اصفهانی، احمد رضا میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 56-69]

  • نقی پور، کمال مقایسه میزان مشارکت دبیران در مدیریت با توجه به سبک‌های تفکر آنان در مدارس متوسطه شهرستان نقده در سال تحصیلی 92-91 [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 168-183]

  • نقش، سیمین ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 134-144]

  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 53-63]

  • نوبخت، مریم بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه‌ای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 61-69]

  • نوروزی مصیر، رضا مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 145-155]

و

  • وفایی، فاطمه تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 30-43]

  • ولوی، پروانه بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 184-192]

ه

  • همایی، رضا بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌های کاربست نوآوری‌های هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان [دوره 13، شماره 49، 1395، صفحه 84-98]

ی

  • یارمحمدیان، احمد فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384) [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 166-179]

  • یارمحمدیان، محمدحسین رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 53-63]

  • یارمحمدیان، محمد حسین بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 14-29]

  • یارمحمدیان، محمد حسین تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 136-147]

  • یارمحمدزاده، پیمان بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 126-135]

  • یوسفی، علیرضا بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 1-13]

  • یوسفی، علیرضا دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه [دوره 13، شماره 48، 1395، صفحه 93-105]

  • یوسفی، علیرضا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی [دوره 13، شماره 50، 1395، صفحه 136-147]