آ
-
آقایی، اصغر
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 43-50]
ا
-
ابراهیم کافوری، کیمیا
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 50-62]
-
ابراهیمی هرستانی، اصغر
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 26-40]
-
احمدی، غلامعلی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 55-74]
-
احمدی، غلامعلی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 179-192]
-
احمدآبادی آرانی، نجمه
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 104-116]
-
ادیب، یوسف
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 110-122]
-
ادیب منش، مرزبان
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 133-144]
-
ادیب نیا، اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 90-103]
-
ایزدی، صمد
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 63-75]
-
ایزدی، مهدی
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 55-74]
-
اطهری، زینب السادات
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 135-145]
-
اکبری منجرموئی، فاطمه
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 13-28]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 179-192]
-
ایمانی، صدف
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 29-41]
-
ایمانی، صدف
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
-
امین خندقی، مقصود
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 128-141]
-
اوجی نژاد، احمدرضا
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391 [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 89-98]
ب
-
باقرزاده، زهره
ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 33-46]
-
بیانی، علی اصغر
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 22-32]
-
بحرینی بروجنی، مجید
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 168-178]
پ
-
پاکدامن، مجید
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 61-73]
-
پاک مهر، حمیده
میزان درگیری فعال دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 74-89]
-
پردخته، فرهاد
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 16-27]
ت
-
تاتاری، محسن
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 1-12]
-
تصدیقی، فروغ
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟! [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 15-25]
-
توکلی، یاسین
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 90-103]
ج
-
جبل عاملی فروشانی، زهرا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 1-9]
-
جعفری، ابراهیم
مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 1-15]
-
جعفری، زهره
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 41-49]
چ
-
چم زاده قنواتی، مانا
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 43-50]
ح
-
حاتم زاده عربی، الهام
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 63-75]
-
حاجی ده آبادی، محمدعلی
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 145-157]
-
حاجی زاده ماهانی، فرشته
تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارتهایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 123-134]
-
حیدری، مسعود
مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بینالملل [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 145-157]
-
حسنی، مهدی
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 61-73]
-
حسین نژاد، غلام رضا
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 133-144]
خ
-
خیراللهی، آسیه
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 79-92]
-
خروشی، پوران
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 135-145]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 50-62]
-
خفته دل، مسعود
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 90-103]
د
-
دستجردی، رضا
تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 61-73]
-
دلاور، زهرا
تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانشآموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 158-167]
-
دهقانی، مرضیه
میزان درگیری فعال دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 74-89]
ر
-
ربیعی مصباح، عباس
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
-
ریحانی، ابراهیم
آموزش جمع و تفریق: مطالعه مقایسهای در باره اهداف برنامه و محتوای کتب درسی ریاضی پایهی اول ابتدایی کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 55-74]
-
رحیمی، هیمن
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 108-118]
-
روستایی، علیرضا
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 142-150]
ز
-
زینالپور، حامد
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 42-53]
-
زین الدینی، فاطمه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 117-132]
س
-
سالم، صدیقه
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتابهای درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 104-116]
-
سبحانی نژاد، مهدی
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 104-116]
-
سپهری بروجنی، کبری
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 168-178]
-
سعادتمند، زهره
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 75-89]
-
سلطانی، اکبر
بررسی و تحلیل مهارتهای اجتماعی دانشآموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 90-103]
-
سلیمانی، آمنه
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 119-130]
-
سلیمان پور عمران، محبوبه
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 28-42]
ش
-
شاه طالبی، سمیه
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟! [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 15-25]
-
شریف زاده، حکیمه السادات
نسبیگرایی معرفت شناختی و دلالتهای آن بر تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 1-12]
-
شکیبایی، زهره
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 16-27]
-
شکرباغانی، اشرف السادات
مقایسه کجفهمیهای دانشآموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 117-127]
ص
-
صائمی، حسن
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 1-14]
-
صمدی، پروین
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 41-49]
-
صمدی، معصومه
بررسی دیدگاه کارشناسان پیرامون عناصر اصلی دروس کتاب هدیههای آسمان پایه دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 193-210]
ط
-
طالب زاده، محسن
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 42-53]
-
طهماسیان، هادی
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
ع
-
عارفی، محبوبه
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89) [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 64-78]
-
عباسی، عفت
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 10-21]
-
عبدلی، افسانه
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 117-132]
-
عصاره، علیرضا
ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 33-46]
-
عطاران، محمد
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 1-14]
-
علیزاده کتنلوئی، لیلا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 179-192]
-
علی عسکری، مجید
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 133-144]
-
عینی پور، جواد
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 110-122]
غ
-
غریبی، جلال
مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 1-15]
ف
-
فاضلی، احمدرضا
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 140-150]
-
فتحی آذر، اسکندر
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 110-122]
-
فتحی واجارگاه، کورش
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 42-53]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 1-14]
-
فرهادی، مهران
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 99-109]
-
فرهادی پور، محمد امین
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 10-21]
-
فروغی ابری، احمد علی
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 1-14]
-
فلاحی، ویدا
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 54-63]
ق
-
قائدی، یحیی
بررسی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش روحیه پژوهشگری کودکان دوره پیش دبستانی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 41-49]
-
قائدی، یحیی
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 1-9]
-
قائمی، نجمه
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 54-63]
-
قلتاش، عباس
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391 [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 89-98]
-
قلتاش، عباس
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 54-63]
ک
-
کاظم پور، اسماعیل
رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 16-27]
-
کاویانی باغبادرانی، فیروزه
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 168-178]
-
کدخدایی، مریم
مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 119-130]
-
کردنوقابی، رسول
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 99-109]
-
کردنوقابی، رسول
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
-
کرمی، مرتضی
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 140-150]
-
کریمی، فریبا
تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانشآموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 158-167]
-
کریمیان، حیدر
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 108-118]
-
کریم زایی، سمیرا
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 10-21]
-
کشتی آرای، نرگس
رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبکهای یادگیری آنها [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 13-28]
-
کشتی آرای، نرگس
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 1-9]
-
کشتی آرای، نرگس
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 28-42]
-
کلباسی، افسانه
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 135-145]
-
کم، عبدالحمید
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 128-141]
گ
-
گل پرور، محسن
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 43-50]
-
گلستانی، هاشم
مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 1-15]
ل
-
لیاقتدار، محمدجواد
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 26-40]
-
لیاقتدار، محمدجواد
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 117-132]
م
-
محمدی، آزاد
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 104-116]
-
محمدی، صمد
تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفههای ناهمسوی برنامه درسی پنهان به منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 104-116]
-
مرادی، مسعود
دانش بیانی و دانش روش کاری [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 131-139]
-
میرحیدری، سیدعلی
رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92 [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 51-60]
-
میردریکوند، فیروز
بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 133-144]
-
میرشاه جعفری، ابراهیم
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 75-89]
-
میرشاه جعفری، ابراهیم
آسیبشناسی روشهای تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 117-132]
-
میرشکاری، زینب
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نیریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391 [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 89-98]
-
میرشکاری، زهرا
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 76-88]
-
مشهدی، علی
تأثیر برنامههای درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 128-141]
-
معتمدی، اعظم
بررسی تأثیر سبکهای آموزش (مداخلهای، تعاملی، غیر مداخلهای)برمیزان خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 93-107]
-
معرفت، زهرا
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 76-88]
-
مفیدی، صفیه
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 22-32]
-
ملکی، حسن
بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 50-62]
-
مهاجر، یحیی
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 90-103]
-
مهرام، بهروز
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 26-40]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
مطالعه تطبیقی کاربست نظریههای یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 108-118]
-
نیستانی، محمدرضا
رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92 [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 51-60]
-
نصر، احمدرضا
«شما باید بدانید» چالشهای تدریس در دانشگاه چیست؟! [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 15-25]
-
نصر، احمدرضا
بررسی مؤلفههای ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 135-145]
-
نصر، احمدرضا
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 79-92]
-
نعمتی زیارتی، حبیب اله
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 76-88]
-
نیلی، محمدرضا
بررسی علل افزایش ورود زنان به دورههای کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامههای درسی دورهها [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 79-92]
-
نیلی، محمد رضا
بررسی مقایسهای مدارس شبانهروزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانشآموزان به انجام شعایر اسلامی [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 168-178]
-
نوری، فریده
بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 75-89]
-
نوریان، محمد
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتابهای درسی علوم پایه دوم و ششم ابتدایی ایران در سال تحصیلی 92 ـ 91 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 104-116]
-
نوروزی، نصراله
شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهتگیریهای ششگانه برنامه درسی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 76-88]
و
-
واعظی، سید حسین
نقش اخلاق و تعلیم و تربیت از منظر فقه و حقوق اسلامی [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 142-150]
-
ویسی پور، مسلم
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
-
ویسی کهره، سعید
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 99-109]
-
ویسی کهره، سعید
اثربخشی آموزش حل مسأله بر کاهش اضطراب ریاضی دانشآموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392 ـ 1391 [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 47-54]
-
ولایتی، نرگس
بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89) [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 64-78]
ه
-
هاشمی، سهیلا
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 44، 1394، صفحه 63-75]
ی
-
یارمحمدیان، محمدحسین
اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشتهای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [دوره 12، شماره 47، 1394، صفحه 28-42]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
رابطه برنامه درسی پنهان با تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 29-41]
-
یوسفی، علیرضا
تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [دوره 12، شماره 46، 1394، صفحه 1-9]
-
یوسف زاده، محمد رضا
بررسی تأثیر سبکهای آموزش (مداخلهای، تعاملی، غیر مداخلهای)برمیزان خودکارآمدی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ [دوره 12، شماره 45، 1394، صفحه 93-107]