آ
-
آتشک، محمد
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 37-45]
-
آقازاده، محرم
خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 147-155]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 1-19]
-
ابوالقاسمی، محمود
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 37-45]
-
ابوالمعالی، خدیجه
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 93-107]
-
احمدی، پروین
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 51-62]
-
احمدی، ساره
بررسی میزان سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانشآموزان پایه چهارم کل کشور [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 69-79]
-
احمدی، غلامعلی
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 126-136]
-
احمدپور مبارکه، فاطمه
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 87-98]
-
ادیب نیا، اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 63-78]
-
ارفع بلوچی، فاطمه
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 103-115]
-
اسد بیگی، پژمان
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 166-178]
-
اسلامیان، حسن
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 108-121]
-
اسلامیان، حسن
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 13-23]
-
اسلامیان، مرضیه
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 58-74]
-
اسماعیلی، کوروش
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 129-144]
-
اصغر نژاد، علی اصغر
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 108-117]
-
افضل خانی، مریم
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 137-146]
-
افیونی، صفورا
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 80-92]
-
امین بیدختی، علی اکبر
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 118-133]
-
اناری نژاد، عباس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 145-154]
-
اوجی، آناهیت
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 56-71]
ب
-
بیات، طاهره
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 51-62]
-
باوفا، داوود
به سوی فرانظریهای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 75-95]
-
بختیار نصرآبادی، آمنه
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 27-37]
-
بختیار نصر آبادی، حسنعلی
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 27-37]
-
برائی، علی
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 1-10]
-
برزگر، راضیه
بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 24-36]
-
بزرگ، حمیده
استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامههای کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 38-50]
-
بهمن، بهاره
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 93-107]
پ
-
پارسا، عبدالله
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 51-62]
-
پاکدامن، مجید
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 122-134]
-
پاک مهر، حمیده
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 108-121]
-
پاک نیا، لیلا
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 24-35]
-
پیری، موسی
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 116-128]
-
پیرکمالی، محمد علی
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 122-134]
ت
-
تدین، مریم
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 33-45]
-
ترک زاده، حعفر
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 86-102]
ج
-
جبل عاملی، جلال
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 27-37]
-
جعفری ثانی، حسین
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 108-121]
-
جعفری ثانی، حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 103-115]
-
جمالی تازه کند، محمد
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 1-19]
-
جوزایی، کریم
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 79-86]
ح
-
حدادنیا، سیروس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 145-154]
-
حدادنیا، نوروز
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 145-154]
-
حیدری، فائزه
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 126-136]
-
حسن زاده، رمضان
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 99-112]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامههای کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 38-50]
ر
-
رجاییان، ندا
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 46-55]
-
رجایی پور، سعید
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 11-23]
-
رحمانی، هادی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 20-32]
-
رحمانی، هادی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 86-102]
-
رفیع پور، ابوالفضل
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 87-98]
-
رنجدوست، شهرام
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 113-125]
-
روشنیان رامین، محسن
خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 147-155]
ز
-
زوار، تقی
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 116-128]
س
-
ستاری، صدرالدین
ارزیابی مؤلفههای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 134-146]
-
سعادتمند، زهره
بررسی میزان اثر بخشی مؤلفههای ارزشهای شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 154-165]
-
سعدی پور، اسماعیل
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 79-86]
-
سعیدی رضوانی، محمود
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 13-23]
-
سعیدی رضوانی، محمود
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 36-52]
-
سیف نراقی، مریم
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 1-15]
ش
-
شیخ پور، سکینه
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 63-78]
-
شیردل، خیرالنسا
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 99-112]
-
شریعتمداری، علی
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 1-15]
-
شریف، مصطفی
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 11-23]
-
شریفی، حسن پاشا
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 72-85]
-
شریفی، نوید
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 118-133]
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 16-26]
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 33-45]
-
شهرکی پور، حسن
بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 99-107]
ص
-
صابر، سوسن
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 72-85]
-
صیادی شهرکی، سمیه
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 135-153]
-
صباغی، نیر
بررسی میزان اثر بخشی مؤلفههای ارزشهای شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 154-165]
-
صفایی موحد، سعید
به سوی فرانظریهای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 75-95]
-
صفایی موحد، سعید
واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 1-12]
-
صفری، یحیی
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 24-35]
ط
-
طالب زاده نوبریان، محسن
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 1-19]
ع
-
عبدی پاکروان، مژگان
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 137-146]
-
عطاران، محمد
واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 1-12]
-
عظیمی، محمد
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 116-128]
-
علی آبادی، خدیجه
بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 24-36]
-
علی پور، وحیده
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 1-15]
-
عیوضی، پروانه
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 113-125]
غ
-
غنایی چمن آباد، علی
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 108-117]
ف
-
فاتحی، یونس
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 13-23]
-
فدایی، محمدرضا
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 87-98]
-
فراستخواه، مقصود
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 37-45]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 129-144]
-
فیروزی، زهرا
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 36-52]
-
فروغی ابری، احمدعلی
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 80-92]
-
فروغی ابری، احمد علی
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 46-55]
-
فروغی ابرب، احمد علی
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 53-68]
-
فلاح، وحید
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 145-154]
ق
-
قهرمانی، محمد
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 37-45]
ک
-
کارشکی، حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 103-115]
-
کارشکی، حسین
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 1-10]
-
کارشکی، حسین
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 36-52]
-
کیامنش، علیرضا
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 93-107]
-
کرمی، زهره
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 166-178]
-
کرمی، مرتضی
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 36-52]
-
کرمی، مهدی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 166-178]
-
کریمی علویجه، اکرم
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 53-68]
-
کشتی آرای، نرگس
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 58-74]
-
کشتی آرای، نرگس
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 53-68]
گ
-
گلستانی، سیدهاشم
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 58-74]
-
گل مقام، هانیه
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 108-117]
م
-
محمدی، مهدی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 20-32]
-
مرادی، محمدرضا
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 135-153]
-
مرادزاده، سمیرا
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 27-37]
-
میرزائیان، بهرام
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 99-112]
-
مرزوقی، رحمت اله
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 56-71]
-
ملکی، صغری
بررسی میزان سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانشآموزان پایه چهارم کل کشور [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 69-79]
-
ملکی، مهدی
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 129-144]
-
مهاجر، یحیی
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 63-78]
-
مهدی زاده، حسین
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 24-35]
-
مهرام، بهروز
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 1-10]
-
موسوی، ستاره
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 11-23]
-
مومنی مهموئی، حسین
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 122-134]
ن
-
نادی، محمد علی
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 24-35]
-
نادری، عزت اله
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 1-15]
-
ناصری جهرمی، رضا
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 20-32]
-
ناصری جهرمی، رضا
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 86-102]
-
نصرتی هشی، کمال
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 27-37]
-
نوروزی، رضاعلی
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 135-153]
-
نوروززاده، رضا
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 37-45]
ی
-
یارمحمدیان، محمدحسین
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [دوره 10، شماره 39، 1392، صفحه 80-92]
-
یارمحمدیان، محمد حسین
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [دوره 10، شماره 36، 1392، صفحه 16-26]
-
یار محمدیان، محمد حسین
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 38، 1392، صفحه 46-55]
-
یوسف زاده، محمد رضا
نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عملگرایی نوین [دوره 10، شماره 37، 1392، صفحه 46-57]