ا

  • احمدی، سعید مقایسه مهارت‌های تدریسِ معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیام‌نور [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 32-41]

  • اشرفی، سیامک تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 62-71]

ت

  • تن‌ساز، فروغ رابطه فراشناخت و عملکرد در درس متون تخصصی [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 42-52]

ج

  • جهان‌سیر، خسرو تأثیر دو شیوه تدریس استقرایی و قیاسی بر نمرات ریاضی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 62-71]

ح

  • حسینی‌مهر، علی طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 16-25]

  • حسینی هفشجانی، تورج بررسی تأثیر سبک‌های فکر برمیزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 26-31]

خ

  • خضری، حسن مقایسه مهارت‌های تدریسِ معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیام‌نور [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 32-41]

د

  • درانی، کمال بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 3-15]

س

  • سیف نراقی، مریم تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 84-95]

ش

  • شریعتمداری، علی تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 84-95]

  • شفیع‌پور مطلق، فرهاد ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامه‌های درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 72-83]

ص

  • صالح صدق‌پور، بهرام بررسی تأثیر سبک‌های فکر برمیزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 26-31]

غ

  • غفاری، خلیل طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 16-25]

  • غلامعلی لواسانی، مسعود بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 3-15]

ک

  • کاظم‌پور، اسماعیل طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 16-25]

گ

  • گردان‌شکن، مریم تأثیر آموزش تفکر انتقادی، حل مسأله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 53-61]

  • گلپرور، محسن تأثیر آموزش تفکر انتقادی، حل مسأله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 53-61]

م

  • محمودی، محمدتقی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی دورۀ راهنمایی تحصیلی از منظر نوع رویکرد آموزش شهروندی [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 96-108]

ن

  • نادی، محمد علی تأثیر آموزش تفکر انتقادی، حل مسأله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 53-61]

  • نادری، عزت‌الله تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 84-95]

  • نامور، یوسف تأثیر یادگیری مبتنی بر وبلاگ با رویکرد حل مسأله بر رشد تفکر منطقی دانشجویان رشتۀ زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 84-95]

  • نظرزاده زارع، محسن بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 3-15]

  • نعمت‌طاووسی، محترم رابطه فراشناخت و عملکرد در درس متون تخصصی [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 42-52]

ی

  • یارمحمدیان، محمدحسین ارائۀ مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر برنامه‌های درسی پاسخگوی ادراک شده در مدارس هوشمند [دوره 7، شماره 2، 1390، صفحه 72-83]