• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
شماره 67
شماره 66
شماره 65
شماره 64
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 17، شماره 64، اردیبهشت 1399، صفحه 1-187 


1. خاستگاه‌های فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران

مرتضی بازدار قمچی قیه؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مقصود فراستخواه

صفحه 1-17

10.30486/jsre.2020.584895.1338

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 712.92 K
2. واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی

سلام یعقوبی؛ علی حسینی خواه؛ مصطفی قادری؛ مرجان کیان

صفحه 18-45

10.30486/jsre.2019.1869175.1398

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.04 MB
3. تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی

رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب؛ فیروز محمودی

صفحه 46-60

10.30486/jsre.2019.559532.1078

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 731.07 K
4. تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان

سهراب نجفی؛ یحیی معروفی

صفحه 61-76

10.30486/jsre.2020.1873400.1424

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 769.81 K
5. مدرسه‌درخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!

بهاره ُسلیمانی؛ مجید علی عسکری؛ علی حسینی خواه؛ محمد عطاران

صفحه 77-90

10.30486/jsre.2019.567825.1180

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 739.1 K
6. تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه

خدیجه احمدی؛ شهرام رنجدوست؛ محمد عظیمی

صفحه 91-102

10.30486/jsre.2019.584383.1333

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 960.87 K
7. دانش‌پژوهی تدریس، کارکرد مغفول دانشگاهی در ایران؛ تأملی بر پدیدة سایش

زهرا رشیدی

صفحه 103-120

10.30486/jsre.2020.583969.1324

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 886.94 K
8. رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه

شهین سلطانی بابوکانی؛ نرگس کشتی آرای

صفحه 121-133

10.30486/jsre.2020.1864838.1360

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 756.43 K
9. طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی آموزش کاهش خطرپذیری از بلایای طبیعی برای دورة ابتدایی

احمد غلامی؛ محمد جاودانی

صفحه 134-150

10.30486/jsre.2019.579953.1285

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 779.96 K
10. بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌‌های طرح‌واره‌ای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی

مهران عزیزی محمودآباد؛ محمدجواد لیاقت دار؛ حمید رضا عریضی

صفحه 151-166

10.30486/jsre.2020.583500.1320

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 939.61 K
11. تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانش‌آموزان از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان

صابر دوستی؛ سیروس اسدیان؛ موسی پیری

صفحه 167-177

10.30486/jsre.2019.551438.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 716.9 K
12. تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخص‌های محتوایی برنامه درسی ملی

پرستو صلواتی؛ حسن ملکی؛ فاطمه سهرابی

صفحه 178-187

10.30486/jsre.2020.1871401.1411

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 611.61 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب