• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
شماره 67
شماره 66
شماره 65
شماره 64
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 17، شماره 65، شهریور 1399، صفحه 1-181 


1. رویکرد ساحت تربیت هنری و زیبایی‌شناختی، رویکرد موضوع‌محور یا رویکرد دریافت احساس و معنا

سیده الهام آقایی ابرندآبادی؛ طیبه ماهروزاده؛ محسن ایمانی نائینی

صفحه 1-11

10.30486/jsre.2020.560455.1087

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 705.74 K
2. کاوش در انتقال یادگیری به‌عنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار

مریم حسن پور رودبارکی؛ مژگان عبدالهی؛ علیرضا عراقیه؛ فاطمه پرسته قمبوانی

صفحه 12-30

10.30486/jsre.2020.1876737.1444

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1009.85 K
3. مطالعة ویژگی‌های عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری

فیروز محمودی؛ احد عظیمی آقبلاغ؛ سیدهادی مدنی

صفحه 31-48

10.30486/jsre.2020.1892258.1564

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 796.12 K
4. طراحی الگوی اجرایی برنامه درسی دانشگاه کلاس جهانی در آموزش عالی ایران بر مبنای نظریه داده بنیاد

نزهت الزمان مشفقی؛ محمد علی نادی

صفحه 49-60

10.30486/jsre.2020.1881292.1488

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 658.52 K
5. ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران

حمیده خلقی فرد؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ محمد علی داورپناه

صفحه 61-73

10.30486/jsre.2020.585196.1340

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 823.69 K
6. شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه درسی حل مسئله به‌منظور آموزش دانشجویان پرستاری

آزیتا دلفان آذری؛ مجید علی عسکری؛ کامیان خزایی کوهپر؛ جواد سلیمانپور

صفحه 74-90

10.30486/jsre.2020.1878461.1460

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 806.71 K
7. طراحی الگوی اثربخش کیفیت آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب ایران (با روش ترکیبی)

خیراله سربلند

صفحه 91-107

10.30486/jsre.2020.575729.1249

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 967.76 K
8. اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی

متینا باقری توچائی؛ رامین حبیبی کلیبر؛ پیمان یارمحمدزاده

صفحه 108-120

10.30486/jsre.2020.1877253.1451

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 693.88 K
9. بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانش‌آموزان دبیرستانی

رضا جعفری هرندی؛ سوسن بهرامی

صفحه 121-141

10.30486/jsre.2020.584334.1331

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 817.58 K
10. بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئت‌علمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)

اصغر سلطانی؛ زهرا رستگاری

صفحه 142-157

10.30486/jsre.2020.1870509.1403

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 910.05 K
11. تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی

سیده نرجس دریابگی؛ نرگس یافتیان

صفحه 158-169

10.30486/jsre.2020.1877244.1450

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 598.74 K
12. تحلیل محتوای دروس منتخب کتاب‌های زبان انگلیسی دورۀ متوسطه اول مدارس ایران (Prospects) با استفاده از فرایندهای چهارگانه‌ی مدل یادگیری زایشی

فرزانه دهقان

صفحه 170-181

10.30486/jsre.2020.551486.0

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 839.09 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب