• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
شماره 71
شماره 70
شماره 69
شماره 68
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 1-202 


1. طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری

علی عبداله یار؛ مهدی سبحانی نژاد؛ سیدمهدی سجادی؛ محسن فرمهینی فراهانی

صفحه 1-15

10.30486/jsre.2021.575210.1245

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 851.61 K
2. واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه

محمدحسن نصیری؛ جعفر جهانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

صفحه 16-31

10.30486/jsre.2021.1921158.1827

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 646.69 K
3. طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی

عادل حلاج دهقانی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ علی اکبر خسروی؛ کامبیز پوشنه

صفحه 32-51

10.30486/jsre.2021.1880978.1484

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.28 MB
4. ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی

نجمه احمدابادی ارانی؛ حسن نجفی؛ حمید احمدی هدایت

صفحه 52-72

10.30486/jsre.2020.584378.1332

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 979.32 K
5. استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

هادی جمشیدی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد رضا یوسف زاده

صفحه 73-85

10.30486/jsre.2021.1917944.1797

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 776.71 K
6. ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی

امید سهرابی؛ حسین زینلی پور؛ علیرضا همتی؛ عبدالوهاب سماوی

صفحه 86-102

10.30486/jsre.2021.1911889.1752

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 957.64 K
7. تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان

علیرضا جعفری؛ محمد علی نادی؛ غلامرضا منشئی

صفحه 103-123

10.30486/jsre.2021.1905878.1701

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 919.75 K
8. بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول

مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی

صفحه 124-141

10.30486/jsre.2021.1875155.1435

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.16 MB
9. مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

مهشید مهرجو؛ محمد نوریان؛ نوذر نخعی؛ داریوش نوروزی

صفحه 142-162

10.30486/jsre.2021.1893973.1579

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 925.71 K
10. تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی

علیرضا بادله؛ عبدالجلال توماج؛ مسلم قبادیان

صفحه 163-177

10.30486/jsre.2021.1893684.1578

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 824.39 K
11. اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان

پروانه عمرانی؛ فرشته افکاری؛ مصطفی قادری

صفحه 178-189

10.30486/jsre.2021.1911004.1744

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 709.79 K
12. مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی

جواد جهاندیده؛ اسماعیل سعدی پور

صفحه 190-202

10.30486/jsre.2021.550691.0

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 638.53 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب