• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
شماره 71
شماره 70
شماره 69
شماره 68
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 18، شماره 70، آذر 1400، صفحه 1-226 


1. سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی

آرزو وسیلی؛ نرگس کشتی آرای؛ علیرضا یوسفی

صفحه 1-20

10.30486/jsre.2021.1933262.1920

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 847.31 K
2. طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ فاطمه میرغفاری؛ سولماز خادمی؛ فروزان طاهری؛ مریم صیدی

صفحه 21-34

10.30486/jsre.2021.1926410.1866

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 725.15 K
3. شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه

رقیه شکراللهی؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ علی نوری

صفحه 35-59

10.30486/jsre.2021.1884983.1521

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 971.82 K
4. تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی

مرزبان ادیب منش

صفحه 60-75

10.30486/jsre.2021.1937812.1960

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 840.52 K
5. تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش

ژابیز گلزار مقدم؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور؛ یوسف مهدوی نسب

صفحه 76-92

10.30486/jsre.2021.1920354.1820

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.75 MB
6. ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)

محدثه صیحانی؛ حسین صفری؛ امیررضا کریمی آذری؛ سیده مامک صلواتیان

صفحه 93-112

10.30486/jsre.2021.1939860.1982

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.03 MB
7. طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

هادی ساجدی راد؛ جعفر جهانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

صفحه 113-134

10.30486/jsre.2021.1934529.1941

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 992.29 K
8. تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه

محسن دیبایی صابر؛ داود طهماسب زاده شیخلار

صفحه 135-151

10.30486/jsre.2021.1932031.1911

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.12 MB
9. طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی

امیر حسین داشته؛ محمد نوریان؛ مرتضی سمیعی زفر قندی

صفحه 152-172

10.30486/jsre.2021.1923559.1844

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 704.92 K
10. طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی

بهناز یوسفی واقف؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری

صفحه 173-188

10.30486/jsre.2021.1915869.1781

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 711.44 K
11. بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)

ساره حق خواه؛ آذر داودی؛ آمنه امیری

صفحه 189-209

10.30486/jsre.2021.1927053.1871

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1 MB
12. تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری

محسن ترکزاده؛ بهرام برزگر؛ فاخته ماهینی

صفحه 210-226

10.30486/jsre.2021.1925695.1860

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 844.58 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب