• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
شماره 71
شماره 70
شماره 69
شماره 68
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 18، شماره 71، اسفند 1400، صفحه 1-228 


1. تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان

نرگس جدا؛ مرجان کیان؛ علی حسینی خواه؛ مهدی سبحانی نژاد

صفحه 1-25

10.30486/jsre.2021.1935129.1943

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.04 MB
2. مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان

مریم خدارحمی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ محمود مهرمحمدی

صفحه 26-44

10.30486/jsre.2022.1947212.2053

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 975.47 K
3. صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان

ابراهیم اصابت طبری؛ محمد نوربان؛ کیومرث دمساز

صفحه 45-60

10.30486/jsre.2022.1913797.1763

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 809.45 K
4. طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول

نفیسه عباسپور اصفهانی؛ جواد حاتمی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ محسن ایمانی نائینی؛ عادل پیغامی

صفحه 61-78

10.30486/jsre.2022.1938995.1976

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.18 MB
5. طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط

پروانه تقی نژاد؛ عزت اله نادری؛ مریم سیف نراقی

صفحه 79-100

10.30486/jsre.2022.1938225.1962

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1009.34 K
6. مرور نظام‌مند مطالعات کلاس‌های چندپایه

سارا ابراهیمی

صفحه 101-131

10.30486/jsre.2022.1942509.2007

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.29 MB
7. تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی

آزیتا قرنجیک؛ علی اصغر بیانی؛ حسن صائمی؛ حسین فکوری حاجیار

صفحه 132-146

10.30486/jsre.2022.1918448.1802

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 709.43 K
8. بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه

علی زارعی؛ مرضیه دهقانی

صفحه 147-164

10.30486/jsre.2021.1939298.1978

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 792.1 K
9. شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی

محمد ادیبان؛ اسماعیل کاظم پور؛ زهره شکیبایی

صفحه 165-180

10.30486/jsre.2022.1939893.1986

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 786.27 K
10. نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی

یعقوب رحیمی پردنجانی

صفحه 181-196

10.30486/jsre.2022.1952485.2090

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 648.28 K
11. طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی

سعید اسدپور؛ علیرضا عصاره؛ غلامعلی احمدی؛ محمدرضا امام جمعه

صفحه 197-216

10.30486/jsre.2022.1942886.2014

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.28 MB
12. مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه

سید پیمان امامی؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

صفحه 217-228

10.30486/jsre.2022.1940021.1983

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 581.95 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب