• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)
شماره 4
شماره 2
شماره 1

دوره و شماره: دوره 1، شماره 4، اسفند 1383 


1. یادگیری واژگان معرف اشیاء و واژگان معرف فرایند

رسانا جایدری

صفحه 1-12

  • مشاهده مقاله
2. تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش

مرجان لطفی خواجویی؛ احمدرضا لطفی

صفحه 27-40

  • مشاهده مقاله
3. نیازهای آموزشی دبیران علوم اجتماعی

بتول بصیری

صفحه 41-52

  • مشاهده مقاله
4. تاثیر مقدار آموزش بر حسب سنخیت در روز و تواتر جلسات در میانگین ساعات یادگیری و میزان خطا

حمیدرضا عریضی

صفحه 53-62

  • مشاهده مقاله
5. فهم و تولید زبان دوم: رویکر دو حالتی نسبت به یادگیری و تدریس زبان

منصور کوشا؛ زهرا فتوت نیا

صفحه 63-92

  • مشاهده مقاله
6. نیازهای مفهومی هشیاری فرازبانی نسبت به واژگان زبان دوم و ماهیت پردازش واژگان زبان دوم

رضا بیریا

صفحه 93-108

  • مشاهده مقاله
7. زبان و وجه در زبان بینابینی انگلیسی فارسی زبانان

مهناز ستایش مهر

صفحه 109-130

  • مشاهده مقاله
8. متون فرهنگ فارسی: بیان و عدم بیان نیازهای فردی

عزیزه چالاک

صفحه 131-142

  • مشاهده مقاله
9. یادگیری واژگان: یادگیری توام با معنا و یادگیری تکراری

سیما صیادیان

صفحه 135-26

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب