• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
شماره 7
شماره 5
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 2، شماره 7، آذر 1384 


1. تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان

حسن شعبانی؛ حمیدرضا مقامی

صفحه 1-18

  • مشاهده مقاله
2. طراحی مدل نرم افزاری اموزش ریاضی بر اساس رویکرد سازنده گرایی

غلامرضا احمدی؛ مصطفی شیخ زاده

صفحه 19-36

  • مشاهده مقاله
3. فرایندهای حل مساله در اموزش ریاضیات

سلطانعلی کاظمی

صفحه 37-60

  • مشاهده مقاله
4. عملکرد دبیران فیزیک دبیرستانهای شهرستان نجف اباد از دیدگاه دانش اموزان و مدیران

آذر قلی زاده؛ شهین امیری

صفحه 61-76

  • مشاهده مقاله
5. وضعیت موجود ذوشهای نظارت و راهنمایی اموزشی از نظر دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان و مقایسه ی ان با وضعیت مطلوب

عباس عبدلی؛ یدالله جوادی؛ محمد قزل ایاغ

صفحه 77-90

  • مشاهده مقاله
6. حیطه های بی تفاوتی دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان نسبت به دستورات مدیران

قربانعلی سلیمی؛ شیرین طباطباییان

صفحه 91-100

  • مشاهده مقاله
7. رابطه بین جو سازمانی و رضایت شغلی معلمان مدارس شهر شیراز

مژگان امیریان زاده

صفحه 91-100

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب