• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
شماره 59
شماره 58
شماره 57
شماره 56
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 15، شماره 58، مهر 1397، صفحه 1-180 


1. پرسش‌های اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب

سعید مذبوحی؛ محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ بدرالسادات دانشمند

صفحه 1-17

10.30486/jsre.2018.543714

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 740.23 K
2. مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات

فرهاد ابراهیم آبادی؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ جعفر توفیقی

صفحه 18-38

10.30486/jsre.2018.543717

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 706.41 K
3. مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم

افسانه عزیزی علویجه؛ فروزان ضرابیان

صفحه 39-49

10.30486/jsre.2018.543718

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.02 MB
4. ارزیابی مؤلفه‌های کارآفرینی در برنامه درسی تجربه‌شده دانشجویان دانشگاه کابل

مصطفی رضایی؛ رحمت اله مرزوقی

صفحه 50-61

10.30486/jsre.2018.543719

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 750.21 K
5. طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی

مرتضی شعبانی؛ حسن ملکی؛ عباس عباسپور؛ اسماعیل سعدی پور

صفحه 62-78

10.30486/jsre.2018.543726

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 820.86 K
6. بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت‌معلم تهران

محمد ظاهری؛ صابر عبدالملکی؛ لیلا فرجادمند

صفحه 79-94

10.30486/jsre.2018.543728

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 765.32 K
7. تأثیر کلاس درس معکوس بر انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان در درس کامپیوتر

فاطمه جوشقان نژاد؛ محسن باقری

صفحه 95-107

10.30486/jsre.2018.543731

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 709.28 K
8. بررسی مبانی فلسفی معرفت‌شناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت

قادر فراقی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ اکبر رهنما

صفحه 108-122

10.30486/jsre.2018.543732

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 678.64 K
9. تحلیل محتوای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد زمینه محور

مریم رضایی؛ پرستو بلمانه؛ غلامعلی احمدی

صفحه 123-135

10.30486/jsre.2018.543734

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 931.96 K
10. تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی

اکرم عینی؛ حمید یزدانی؛ علیرضا صادقی

صفحه 136-151

10.30486/jsre.2018.543735

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 916.35 K
11. مدل‌سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی‌های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری

ابراهیم مردانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ علی محمد رضایی

صفحه 152-164

10.30486/jsre.2018.543736

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 894.05 K
12. رابطة آینده‌نگری در برنامه درسی با خلاقیت دانشجویان

مریم تقوایی یزدی

صفحه 165-178

10.30486/jsre.2018.543740

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 621.68 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب