• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
شماره 59
شماره 58
شماره 57
شماره 56
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 15، شماره 59، دی 1397، صفحه 1-204 


1. یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل

مریم مرندی حیدرلو؛ یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی

صفحه 1-17

10.30486/jsre.2018.545126

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.19 MB
2. مطالعة تطبیقی برنامه‌درسی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب آسیایی- اقیانوسیه

فروغ تصدیقی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ لطفعلی عابدی

صفحه 18-45

10.30486/jsre.2018.545135

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1016.56 K
3. شناسایی و طبقه‌بندی مسائل اساسی دانش‌آموزان دورة ابتدایی در ارتباط با جنسیت و مسائل جنسی

هدایت الله اعتمادی زاده؛ علی نوری

صفحه 46-61

10.30486/jsre.2018.545388

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 663.32 K
4. تأثیر نظریة انتقادی بر نظریه‌پردازی در حوزة مطالعات برنامه‌درسی

سیروس منصوری؛ محمدحسن کریمی؛ مجید کوثری؛ میمنت عابدینی بلترک

صفحه 62-74

10.30486/jsre.2018.545141

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 668.58 K
5. تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانش‌آموزان دورة ابتدایی

بهزاد نوروزی چگینی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ اقبال زارعی؛ علیرضا عصاره

صفحه 75-94

10.30486/jsre.2018.545144

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 911.51 K
6. شناسایی مؤلفه‌های تدریس اثربخش اساتید رشته برنامه‌ریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته

صابر عبدالملکی؛ حسن ملکی؛ فائزه اسدی

صفحه 95-114

10.30486/jsre.2018.545152

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 820.94 K
7. بررسی مبانی فلسفی معرفت‌شناختی ارزشیابی در دورة پست‌مدرن در تعلیم وتربیت

قادر فراقی؛ محسن فرمهینی فراهانی

صفحه 115-130

10.30486/jsre.2018.545160

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 710.38 K
8. بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی

عباس تقی زاده؛ جواد حاتمی؛ مریم قاسمی

صفحه 131-150

10.30486/jsre.2018.545163

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 830.32 K
9. تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش حقوق کودک

رحمان پاریاد؛ احمد سلحشوری؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری

صفحه 151-165

10.30486/jsre.2018.545164

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 757.5 K
10. مقایسة الگوی مدیریت آموزش و الگوی اکتشافی تدریس بر اساس میزان شمولیت و ابعاد مشترک آن‌ها

محمدرضا بهرنگی؛ علیرضا دهقانی؛ فاطمه دارابی

صفحه 166-181

10.30486/jsre.2018.545165

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 828.56 K
11. تأثیر آموزش به کمک نقشة مفهومی بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد

محسن تقی زاده؛ اسکندر فتحی آذر؛ مسلم آذر بخش

صفحه 182-190

10.30486/jsre.2018.545166

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 691.94 K
12. بررسی رویکرد غالب برنامه درسی دبیران دورة متوسطه اول منطقه سه آموزش‌وپرورش شهر اصفهان

بهمن زندی؛ سیمین نقش؛ رضاعلی طرخان

صفحه 191-204

10.30486/jsre.2018.545167

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 792.54 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب