• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
شماره 51
شماره 50
شماره 49
شماره 48
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 13، شماره 50، مهر 1395 


1. ویژگی‏های برنامه‏های درسی در عصر جهانی شدن و بین‌المللی کردن برنامه درسی

رحیمه منصوری گرگر؛ اکبر صالحی؛ عفت عباسی

صفحه 1-13

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 800.38 K
2. چالش‌های دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگی‌های یادگیرنده مادام العمر

صدیقه کریمی؛ احمدرضا نصر؛ مصطفی شریف

صفحه 14-26

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.58 MB
3. مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس

عاطفه ریگی؛ مصطفی قادری؛ جمال سلیمی

صفحه 27-39

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.57 MB
4. اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی

شهنام آزادمرد؛ محمدباقر کجباف؛ سالار فرامرزی؛ هوشنگ طالبی

صفحه 40-52

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.85 MB
5. رابطه سبک‌های یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان

معصومه حیدرپور؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ محمدحسین یارمحمدیان

صفحه 53-63

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 793.85 K
6. ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی

فرهاد شفیع پور مطلق؛ مهدی راستی بزرگی

صفحه 64-78

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 776.95 K
7. تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی )

علیرضا قاسمی زاد؛ فاطمه اسدالهی

صفحه 79-88

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.56 MB
8. جایگاه مؤلفه‌های هویت فرهنگی در کتاب‌های ادبیات فارسی (تحلیل محتوا)

صادق پناهی توانا؛ یحیی معروفی

صفحه 89-101

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.83 MB
9. رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطه‌ای سلامت عمومی در بین دانش‌آموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی

شهرام رنجدوست

صفحه 102-112

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.64 MB
10. اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان بر اساس الگوی جورچین

فاطمه خالوندی؛ مریم بذرافشان

صفحه 113-125

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.78 MB
11. بررسی نقش عوامل زمینه‌ای مؤثر در تقلب تحصیلی دانش‌آموزان: رویکرد تحلیل آمیخته

پیمان یارمحمدزاده؛ مجید داداش زاده؛ وحید داداش زاده

صفحه 126-135

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 810.41 K
12. تحلیل محتوای کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی

شهلا ذهبیون؛ علیرضا یوسفی؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

صفحه 136-147

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 755.07 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب