• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
شماره 43
شماره 42
شماره 41
شماره 40
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 11، شماره 42، مهر 1393، صفحه 1-146 


1. اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری

نرگس کشتی آرای؛ نجمه سلطانی نژاد

صفحه 1-11

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1014.54 K
2. بررسی مقایسه‌ای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالت‌های تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل

فاطمه وجدانی؛ مهدی سجادی

صفحه 12-23

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.06 MB
3. بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش‌آموزان

ابوالفضل رفیع پور

صفحه 24-33

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.08 MB
4. اثربخشی بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم

اسماعیل عظیمی؛ رضا جعفری هرندی؛ سعید موسوی پور

صفحه 34-44

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.68 MB
5. شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم

سید حسین واعظی؛ پونه مؤذنی

صفحه 45-54

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 834.73 K
6. مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک

مرجان عبیری؛ عباس صادقی؛ مهناز خسرو جاوید؛ نادر افقی

صفحه 55-67

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.49 MB
7. تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانش‌آموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا

هادی درزی رامندی؛ علیرضا عصاره؛ جمشید جراره

صفحه 68-79

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.1 MB
8. بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به تنظیم طرح درس در فرایند تدریس

کیومرث نیازآذری

صفحه 80-91

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.23 MB
9. تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفه‌های آموزش صلح یونسکو

هانیه حاجی زاده؛ مرتضی کرمی

صفحه 92-109

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.12 MB
10. بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه

رضا علی نوروزی؛ طیبه جنت فریدونی؛ مریم مشاکلایه

صفحه 110-121

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.46 MB
11. ارزیابی دیدگاه دبیران علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مجری طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی پیرامون محتوای کتاب کارمایه معلمان در دروس فوق

معصومه صمدی

صفحه 122-135

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.2 MB
12. دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی

مرجان سپه پناه؛ حسین حیدری؛ علی اصغر میرک زاده؛ کیومرث زرافشانی

صفحه 136-146

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.2 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب