• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
شماره 39
شماره 38
شماره 37
شماره 36
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 10، شماره 36، فروردین 1392، صفحه 1-146 


1. تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه

وحیده علی پور؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری؛ علی شریعتمداری

صفحه 1-15

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.35 MB
2. ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند

محمد حسین یارمحمدیان؛ فرهاد شفیع پور مطلق

صفحه 16-26

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.3 MB
3. امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد

حسنعلی بختیار نصر آبادی؛ جلال جبل عاملی؛ کمال نصرتی هشی؛ سمیرا مرادزاده؛ آمنه بختیار نصرآبادی

صفحه 27-37

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.07 MB
4. استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامه‌های کارشناسی ارشد

حمیده بزرگ؛ عظیمه سادات خاکباز

صفحه 38-50

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 867.23 K
5. جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

طاهره بیات؛ پروین احمدی؛ عبدالله پارسا

صفحه 51-62

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 978.33 K
6. مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

اسد ادیب نیا؛ یحیی مهاجر؛ سکینه شیخ پور

صفحه 63-78

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 974.93 K
7. مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان

کریم جوزایی؛ اسماعیل سعدی پور

صفحه 79-86

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 775.38 K
8. بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی

فاطمه احمدپور مبارکه؛ محمدرضا فدایی؛ ابوالفضل رفیع پور

صفحه 87-98

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.05 MB
9. رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه

خیرالنسا شیردل؛ بهرام میرزائیان؛ رمضان حسن زاده

صفحه 99-112

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.33 MB
10. بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانش‌آموزان متوسطه

شهرام رنجدوست؛ پروانه عیوضی

صفحه 113-125

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.38 MB
11. شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن

فائزه حیدری؛ غلامعلی احمدی

صفحه 126-136

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 785.37 K
12. بررسی شیوه‌های بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس

مریم افضل خانی؛ مژگان عبدی پاکروان

صفحه 137-146

  • مشاهده مقاله
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب