• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
شماره 39
شماره 38
شماره 37
شماره 36
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 10، شماره 38، مهر 1392، صفحه 1-154 


1. واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی

سعید صفایی موحد؛ محمد عطاران

صفحه 1-12

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 817.89 K
2. مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی

حسن اسلامیان؛ محمود سعیدی رضوانی؛ یونس فاتحی

صفحه 13-23

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1008.26 K
3. بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی

راضیه برزگر؛ خدیجه علی آبادی

صفحه 24-36

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.55 MB
4. واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی

محمد آتشک؛ رضا نوروززاده؛ محمد قهرمانی؛ محمود ابوالقاسمی؛ مقصود فراستخواه

صفحه 37-45

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.09 MB
5. آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی

احمد علی فروغی ابری؛ محمد حسین یار محمدیان؛ ندا رجاییان

صفحه 46-55

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.04 MB
6. بررسی رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

آناهیت اوجی؛ رحمت اله مرزوقی

صفحه 56-71

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.53 MB
7. پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران

سوسن صابر؛ حسن پاشا شریفی

صفحه 72-85

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.52 MB
8. شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز

حعفر ترک زاده؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

صفحه 86-102

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.55 MB
9. ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی

حسین کارشکی؛ حسین جعفری ثانی؛ فاطمه ارفع بلوچی

صفحه 103-115

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.53 MB
10. رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه

محمد عظیمی؛ موسی پیری؛ تقی زوار

صفحه 116-128

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.65 MB
11. اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران

مهدی ملکی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ کوروش اسماعیلی

صفحه 129-144

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.09 MB
12. تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او

نوروز حدادنیا؛ عباس اناری نژاد؛ وحید فلاح؛ سیروس حدادنیا

صفحه 145-154

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.32 MB
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب