• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
شماره 63
شماره 62
شماره 61
شماره 60
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 16، شماره 63، دی 1398، صفحه 1-151 


1. واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی

شیوا گوران؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور

صفحه 1-20

10.30486/jsre.2019.551439.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 853.57 K
2. طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی

امیرحسین علی بیگی؛ شهرزاد بارانی؛ مهدی کزمی دهکردی

صفحه 21-34

10.30486/jsre.2019.550183.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 786.25 K
3. طراحی برنامه درسی سواد حقوقی

کمال محمدزاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ محمد هادی صادقی؛ مهدی محمدی؛ محمد حسن کریمی

صفحه 35-48

10.30486/jsre.2019.551170.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 955.95 K
4. بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی

فریده نوری؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی

صفحه 49-65

10.30486/jsre.2019.575574.1247

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 731.94 K
5. برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه

سمانه طاهری زاده؛ رسول شعبانی

صفحه 66-67

10.30486/jsre.2019.551230.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 589.71 K
6. طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)

سید حسن خلیلی؛ زهره سعادتمند؛ نرگس کشتی آرای کشتی آرای

صفحه 78-92

10.30486/jsre.2019.1864270.1357

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 743.21 K
7. تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن

مرضیه معتمدی محمدآبادی؛ الهام عظیمی؛ رضاعلی نوروزی

صفحه 93-107

10.30486/jsre.2019.551454.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 757.42 K
8. بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی

حلیمه مصری؛ ادریس اسلامی؛ کمال آفانی

صفحه 108-121

10.30486/jsre.2019.565849.1156

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 778.77 K
9. تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست

زهرا ماشاءاللهی نژاد؛ حسین جعفری ثانی؛ بهروز مهرام؛ محمود سعیدی رضوانی؛ شیوا جلایری لایین

صفحه 122-138

10.30486/jsre.2019.550328.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 943.35 K
10. مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی

علیرضا بادله؛ حامد محمودزاده؛ رضا کبیری زاده

صفحه 139-151

10.30486/jsre.2019.554601.1014

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 675.76 K
11. اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر

فهیمه اقاسی؛ هادی فرهادی؛ اصغر آقایی

صفحه 152-162

10.30486/jsre.2019.1866936.1383

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 676.31 K
12. تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت

هادی درزی رامندی؛ فاطمه یوسفی رامندی؛ محمد درزی رامندی

صفحه 163-172

10.30486/jsre.2019.550743.

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 594.6 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب