• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش در برنامه ریزی درسی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

تاریخچه مجله

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
شماره 63
شماره 62
شماره 61
شماره 60
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دوره و شماره: دوره 16، شماره 60، فروردین 1398، صفحه 1-193 


1. دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ علی عبداله یار

صفحه 1-19

10.30486/jsre.2019.546258

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 705.93 K
2. ضرورت‌های آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفه‌های تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی

اسماعیل مصطفی زاده؛ نرگس کشتی آرا؛ آذر قلی زاده

صفحه 20-35

10.30486/jsre.2019.546259

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 591.77 K
3. کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی

عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

صفحه 36-54

10.30486/jsre.2019.546260

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 719.18 K
4. راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها

مهدیه سادات وقور کاشانی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ نعمت الله موسی پور؛ عیسی ابراهیم زاده

صفحه 55-76

10.30486/jsre.2019.546261

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.3 MB
5. اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی

فاطمه ابدی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ رضا سجادی

صفحه 77-86

10.30486/jsre.2019.546262

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 574.34 K
6. چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان

نجمه دهقان؛ محمد علی نادی؛ سالار فرامرزی؛ مژگان عارفی

صفحه 87-103

10.30486/jsre.2019.546263

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 667.77 K
7. بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان

ابوالفضل رفیع پور؛ فرهاد کاظمی؛ محمدرضا فدایی

صفحه 104-120

10.30486/jsre.2019.546264

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 777.54 K
8. تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله

فاطمه عجمی؛ خدیجه ابوالمعالی

صفحه 121-132

10.30486/jsre.2019.546265

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 621.28 K
9. ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل

سیده زهرا شمسی پاپکیاده؛ سید محمد شبیری

صفحه 133-144

10.30486/jsre.2019.546266

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 889.35 K
10. مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان

سیدعباس رضوی؛ مرضیه کلبعلی؛ غلامحسین رحیمی دوست

صفحه 145-158

10.30486/jsre.2019.546294

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 643.15 K
11. تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری

محمد حاجی زاد؛ محبوبه جعفری رستمی

صفحه 159-172

10.30486/jsre.2019.546267

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 717.72 K
12. تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای

سعید قره آغاجی؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب

صفحه 173-193

10.30486/jsre.2019.546268

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 718.5 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب