آ

  • آمادگی زبانی تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 53-63]

  • آموزش آزمایشگاهی مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 139-151]

  • آموزش بهداشت مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

  • آموزش به روش بازی تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 121-132]

  • آموزش چندرسانه‌ای مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 139-151]

  • آموزش سیار ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 133-144]

  • آموزش سنتی مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 139-151]

  • آموزش شایسته محور طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان) [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 78-92]

  • آموزش عالی اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 77-86]

  • آموزش عالی تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 20-39]

  • آموزش کارآفرینی تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 20-39]

  • آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 115-126]

  • آموزش مبتنی بر مغز تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 53-63]

  • آموزش محیطزیست ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 133-144]

  • آموزش محیط زیست تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 122-138]

  • آموزش معکوس مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 139-151]

  • آنتروپی شانون ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 48-63]

ا

  • ابراز وجود تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 121-132]

  • ادبیات داستانی بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 108-121]

  • ادراک چابکی در تدریس الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 85-93]

  • ادراک معلمان واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 1-20]

  • ایدئولوژی‌های برنامه درسی تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 20-39]

  • ارزشیابی توصیفی واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 1-20]

  • ارزشیابی عملکرد طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 21-34]

  • اسباب‌بازی معیارهای هشت‌گانه انتخاب اسباب‌بازی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 156-173]

  • اصول اولیه آموزش تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 162-172]

  • اعضای هیئت‌علمی طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 21-34]

  • الگو طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان) [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 78-92]

  • الگوی ‌آموزشی ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 1-13]

  • الگوی تربیت اخلاقی الگوی تربیت اخلاقی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 106-121]

  • الگوی جامع طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 21-34]

  • الگوی مفهومی تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 173-193]

  • انتخاب رشتة تحصیلی بررسی مقدماتی قابلیت پیش‌بینی‌کنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 146-155]

  • انعطاف‌پذیری در تدریس الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 85-93]

  • اهمال‌کاری تحصیلی تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 173-193]

  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 152-162]

ب

  • بار شناختی کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 115-126]

  • بازنگری طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 14-33]

  • بازنگری برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 14-33]

  • بازی‌های آموزشی بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 64-74]

  • بازی‌های شناختی چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 87-103]

  • باورها و ارزش‌ها رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 132-146]

  • بحث گروهی مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

  • برنامه درسی کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 36-54]

  • برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 14-33]

  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 34-47]

  • برنامه درسی تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 127-145]

  • برنامه درسی تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 20-39]

  • برنامه درسی ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 40-52]

  • برنامه درسی سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 64-81]

  • برنامه درسی طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 147-161]

  • برنامه درسی طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 35-48]

  • برنامه درسی بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 49-65]

  • برنامه‌درسی اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 77-86]

  • برنامه درسی اجرا شده سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 64-81]

  • برنامه درسی آموزش زبان سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 64-81]

  • برنامه درسی بومی‌شده برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 66-67]

  • برنامه درسی چندفرهنگی دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 1-19]

  • برنامه‌درسی دانشجو اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 77-86]

  • برنامه درسی علوم تجربی تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 122-138]

  • برنامه ‌درسی کار و فناوری ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 1-13]

  • برنامه درسی مبتنی بر شایستگی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان) [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 78-92]

  • برنامه درسی مغفول برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 66-67]

  • برنامه درسی ملی برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 66-67]

  • بستة آموزشی چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 87-103]

پ

  • پایه ششم ابتدایی تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 173-189]

  • پدیدارشناسی تفسیری واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 1-20]

  • پژوهش‌محور تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 159-172]

  • پست‌مدرنیسم تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 127-145]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 121-132]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 64-74]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

  • پیشرفت تحصیلی کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 115-126]

ت

  • تجربه زیسته تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 173-189]

  • تحلیل تصاویر تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 122-131]

  • تحلیل ساختاری تأییدی اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 77-86]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 93-107]

  • تحلیل محتوا بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 108-121]

  • تحلیل محتوای کمی ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 48-63]

  • تدریس تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 159-172]

  • تربیت اخلاقی طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 34-47]

  • تربیت اوان کودکی بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 82-105]

  • تربیت شهروند جهانی کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 36-54]

  • تربیت معلم طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 14-33]

  • تربیت معلم ایران طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 14-33]

  • تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی ضرورت‌های آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفه‌های تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 20-35]

  • تعلیم و تربیت چندفرهنگی تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 127-145]

  • تفکر انتقادی بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 108-121]

  • تفکر فلسفی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 93-107]

  • تفکر نقادانه تأثیر شیوه تدریس پژوهش‌محور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 159-172]

  • تلفن همراه ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 133-144]

  • تنوع و تکثر ضرورت‌های آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفه‌های تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 20-35]

  • تئوری عمل مستدل ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 133-144]

ج

  • جهانی‌شدن کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 36-54]

چ

  • چارچوب ارزشیابی طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 147-161]

ح

  • حل مسئله بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 104-120]

  • حل مسئله تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 163-172]

خ

  • خلاقیت بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 64-74]

  • خلاقیت تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 163-172]

  • خلاقیت در تدریس الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 85-93]

د

  • دانش‏آموزان تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 173-193]

  • دانش‌آموزان تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 173-189]

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 152-162]

  • دانش پداگوژی محتوا بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 104-120]

  • دانشجو اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 77-86]

  • دانش ضروری معلمان تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 1-19]

  • دانشگاه پیام نور مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 94-114]

  • دانش محتوا بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 104-120]

  • دانش معلمان تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 1-19]

  • دلالت‌های تربیتی دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 1-19]

  • دورة ابتدایی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 93-107]

  • دورة ابتدایی تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 163-172]

  • دورة متوسطه طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 34-47]

  • دوره ابتدایی الگوی تربیت اخلاقی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 106-121]

  • دوره ابتدایی واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 1-20]

  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 122-138]

  • دوره ابتدایی ایران دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 1-19]

  • دوره پیش‌دبستانی تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 53-63]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 152-162]

  • ذهنیت فلسفی ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 40-52]

ر

  • ریاضی ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 40-52]

  • راهبرد تکلیف‌محور تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 162-172]

  • راهکارهای اثربخشی معلمی راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 55-76]

  • رسانه اجتماعی مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

  • روش تدریس تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 163-172]

  • روش سلوج و مک تیگو تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 122-131]

  • رویکرد راهبردی بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

  • رویکرد سطحی بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

  • رویکرد عمقی بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

  • رویکردهای مطالعه بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

ز

  • زبان انگلیسی طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 147-161]

س

  • سواد حقوقی طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 35-48]

ش

  • شایستگی های حرفه‌ای معلم راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 55-76]

  • شبکه اجتماعی مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 152-162]

  • عصب روان‌شناختی چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 87-103]

ف

  • فرایند آموزش رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 132-146]

  • فرهنگ مدرسه رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 132-146]

  • فلسفه برای کودکان تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 93-107]

  • فناوری بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 49-65]

  • فناوری آموزشی مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

  • فناوری نوین ارتباطی مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

ک

  • کارایی کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 115-126]

  • کارکنان ناجا طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان) [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 78-92]

  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 93-107]

  • کتاب علوم دورة ابتدایی تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 122-131]

  • کتاب کار و فناوری پایة نهم ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 48-63]

  • کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 108-121]

  • کتاب هدیه‌های آسمان الگوی تربیت اخلاقی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 106-121]

  • کسرهای ریاضی بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 104-120]

  • کشورهای آسیایی مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 94-114]

  • کیفیت تدریس طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 21-34]

  • کلاس چندپایه برنامه درسی بومی‌شده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 66-67]

  • کلاس‌معکوس ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 1-13]

  • کودکان معیارهای هشت‌گانه انتخاب اسباب‌بازی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 156-173]

  • کودکان نارساخوان چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 87-103]

ل

  • لوریس مالاگاتسی بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 82-105]

م

  • مدیریت زمان در تدریس الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 85-93]

  • مدل موج‌وار تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 162-172]

  • میشل فوکو دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 1-19]

  • میشل فوکو تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 127-145]

  • مطالعات اجتماعی تجارب زیسته دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 173-189]

  • مطالعة تطبیقی مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 94-114]

  • مطالعه تطبیقی بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 82-105]

  • معیار معیارهای هشت‌گانه انتخاب اسباب‌بازی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 156-173]

  • معلم باکیفیت راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 55-76]

  • معلم پژوهنده تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 1-19]

  • معلم روایتگر تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 1-19]

  • معلم ژرف‌نگر تاریخ‌نگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 1-19]

  • معلمی کردن راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آن‌ها [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 55-76]

  • مفاهیم یادگیری بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 75-84]

  • مفاهیم کارآفرینی ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 48-63]

  • مقطع تحصیلی ابتدایی کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 36-54]

  • مؤلفه‌های آموزش چندفرهنگی ضرورت‌های آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفه‌های تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 20-35]

  • مؤلفه‌های شایستگی بررسی نقش مؤلفه‌های شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 49-65]

  • مونته سوری بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 82-105]

ن

  • نظام آموزش از دور مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 94-114]

  • نظریة گاردنر بررسی مقدماتی قابلیت پیش‌بینی‌کنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 146-155]

  • نظریه زمینه‏ای تبیین اهمال‌‌‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه‌ای [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 173-193]

  • نظریه‌های آموزش زبان سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 64-81]

  • نظریه‌های روان‌شناسی و زبان‌شناسی سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 64-81]

  • نگرش به درس ریاضی رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 132-146]

  • نوجوانان مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 145-158]

و

  • واکنش به تغییر واکاوی پدیدارشناسانه واکنش‌های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 63، 1398، صفحه 1-20]

  • وضعیت اجتماعی- اقتصادی رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزش‌های دانش‌آموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 132-146]

ه

  • هنری ژیرو دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [دوره 16، شماره 60، 1398، صفحه 1-19]

  • هوش‌های چندگانه بررسی مقدماتی قابلیت پیش‌بینی‌کنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 146-155]

ی

  • یادداری تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 53-63]

  • یادداری تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 162-172]

  • یادگیری تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 53-63]

  • یادگیری تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 16، شماره 62، 1398، صفحه 162-172]

  • یادگیری الکترونیکی مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [دوره 16، شماره 61، 1398، صفحه 94-114]